perjantaina, huhtikuuta 03, 2009

Piu Piu

Tuntuu, etten ole ainoa otsikko-ongelmien kanssa :D

Enempiä mutisematta, siirrytäänpä päivän asuun, koin tänään myös kuvaus ongelmia, kai näistä jotain selvää saa..


  • paita: h&m
  • leggarit: Pieces
  • korvikset, vyö ja laukku: kirppis



Olin tänään taas töissä, ihan vaan että saisin sen siskon hiukset leikata ja sain jopa raidoittaa! Wau, se oli ihan ensimmäinen kerta, kun värjään kouluaikana raitoja, olen kyllä koko pään värjäyksen tehnyt, mutten folio raitoja. Ja sitten sain leikata siskolta ihan raa'asti about 10cm pois ja tehtiin sellainen hiukan eteenpäin pitenevä polkka. Tuli musta tosi nätti ja ainakin siskokin vaikutti ihan tyytyväiseltä :D

Menin sit töistä isille syömään naminami kalaa, uunissa valmistettua ja kalan sisään on ahdettu sipulia ja herkkusieniä <3 Sit leikittiin tyttöleikkejä, ja lakattiin pikkusiskon ja äitipuolen kanssa kynnet kaikki :D Tai no mä lakkasin pikkusiskon ja omani, kun se ei oikein vielä tuota hommaa osaa... Ja herranjestas että ihmisellä voi olla pienet kynnet! No okei, onhan neiti vasta melkein 11v, mutta silti! Ne oli ehkä 1/4 osa mun kynnestä! Kasvaako ne kätöset muka vielä niin paljon? Huomatkaa muuten että kynnet sopii asusteisiin. Ja oli oikeasti ihan vahinko :D

Eipä mulla tänään muuta, pää särkee niin vietävästi, varmaan tästä niiskutuksesta johtuvaa. Ihan tukossa olen nimittäin vieläkin, ei ehkä niin veto-pois-olo enää, mutta kipiä olen yhä. Töissä mun ohjaaja nauroi mulle aamulla, kun tulin töihin ja sanoin hei. Hän kuulemma luuli mua mieheksi, ennen ku katso, ketä tuli sisään :D:D Enkä hetkeen saanu vastata puhelimeen, ettei asiakkaat pelästy :D

2 kommenttia:

Suhkur kirjoitti...

En kerenny eilen kommentoimaan, mut piti tulla sanomaan että ihana ulkoasu, kivan keväinen, pirtee ja selkee:) Mut en tiiä johtuuko se tästä näytöstä (17 tuumanen) vai exploreristä, että tuon taustan kuvan alle jää sellanen viiden sentin "tyhjä", valkee palkki..:O Ei se häirihe millään tavalla ja voi olla että se johtuu tästä isosta näytöstä, mut aattelin infota muuten vaan:DD

Outi kirjoitti...

Ok, kiitos tiedosta, eihän sitä itse näe, kun meilläkin on molemmilla tällänen perus 15 tuumainen :D Olis pitänyt tänään vilasta Jukan velipuolen koneella, sillä on joku sadan tuuman näyttö :D Ehkä viikon päästä saan asian korjattua!