torstaina, huhtikuuta 16, 2009

Tukka lähti, ehkä se kesä tulee nyt

Kävin eilen parturissa. Ja leikkautin tukkani tänään. Jep, kaikki ei mene niin kuin pitäisi, saatiin vaalennettua ja värjättyä mun tukka, mutta sitten tää mun kaverin "pomo", päätti että hän lähtee nyt kotiin ja niin lähdettiin sitten mekin, mä istuin vielä hiukset märkinä, kappa päällä puoliks leikatulla tukalla ja tuijotin monttu auki sitä naista, että et voi olla tosissas. Mutta eipä hänen korviinsa järjen ääni paljon kaikunut.

Pitkin kyselyiden jälkeen että heittääkö hän oikeasti maksavan asiakkaan ulos ovesta keskeneräisenä ja märän tukan kanssa, niin vastaukseksi saatiin vaan että hän on kipeä, hän ei nyt jaksa. Siis mitä !?!?!? On siinä mulla asiakaspalvelija...

On aika monimutkainen juttu ja loppujen lopuksi sitten päädyin tänä aamuna koululle tämän kyseisen kaverini kanssa leikkaamaan tukkani loppuun...

Tässä nyt kuitenkin kuvia tästä kyseisestä prosessista, jossa tuota tukkaa lähti aika kiitettävästi :D Onneksi se on uusiutuva luonnonvara!


Alkupiste.


Sitten lähti väri...

Siinä nätti blondi, mustia raitoja ja väri tulossa.


Tämän näkösenä mut ajettiin ulos. Edestä lyhyt, muuten normimitassa.


Tämän päivän jälkeen. Alunperin ideana oli tehdä pidempi tuolta muualta kuin etuhiuksista, mutta eipä sitten tehtykään :D Leikkasin hiukan koneella tuosta etuhiusten alta, jotta ne laskeutuu...

Tässä vielä toinen laittamistapa, että pörröttää etuhiuksiston myös ylöspäin :)
Mulla on hirmu korkea otsa!


Mitäs pidätte uudesta kuontalosta?

Onko liian lyhyt? Toisaalta se myös kasvaa aika haipakkaa, eli ei hätiä mitiä!!

(Asukuvia tulossa toivottavasti pian, olen aika tylsästi nyt pukeutunut, koska olen vain töissä ollut, farkut + t-paita-linjaa menty...)

2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Kivat hiukset! Sopii sulle tosi hyvin.

Emma kirjoitti...

Aika makee letti! Sopii sulle. :)