keskiviikkona, toukokuuta 06, 2009

Vaatekriisi

Vappu oli ja meni, meillä todella rauhallisissa merkeissä. Oltiin vaan anoppilassa grillailemassa ja perjantaina pitämässä kisastudiota :D

Tässäpä ainoa alkoholipitoinen juoma vapulta:


Skumppaa ja mansikoita, nams <3 Tosin mun puolesta skumpan ei olis tarvinnut olla niin kuivaa ;) Sain 1.5 Jukalta tuollaisen lasista tehdyn kaulakorun nahkanauhassa, kun meillä oli kihlauksen vuosipäivä :) Se on tosi monipuolinen, koska nauhaa saa säädettyä helposti.

Sitten herkuteltiin..

Ja tämä ei ollut ainoa lautasellinen! Nyytistä paljastuu bataattia, sipulia ja hitusen pekonia.

Sitten päästään otsikon aiheeseen. Ehkä se on tämä kevät/kesä, tai jokin muu, mutta olen vaatekriisissä. En osaa enää pukeutua!? Vaikka aina mietinkin, että onpa kiva taas miettiä, mitä laittaisi päälle, aina päädyn samoihin farkkuihin ja tylsään t-paitaan. Ihan kuin kaapista ei taas löytyisi yhtään mitään! Katsokaa nyt, näin mä olen kulkenut jo pari viikkoa!

Boring, niin sanotusti. Enkä itsekään oikein viihdy näissä....

Toisen asian, jonka olen huomannut, ja joka ajaa mua syvemmälle kriisiin, on se etten omista kesäkenkiä! Parit korkkarit joo löytyy, mutta kaipaisin jotain kivoja saandaaleja, värikkäitä avokkaita, rockahtavia ballerinoja.... Olen nimittäin ollut sellainen, että ostan yhdet tennarit, useimmiten vansit, ja käytän niitä lähes poikkeuksetta. Ja nyt koitan opetella tästä juuri pois! Haluan tyyliin enemmän rouheutta ja persoonaa, lisää naisellisuutta ja kokeilunhalua. Mistä sellaista löytää?

Piti näistä jo postailla aikaisemmin viikolla, mutta sain nimipäivälahjaksi palapelin... ja nimipäiväni oli siis sunnuntaina, olen ollut ma ja ti koulussa ja töissä molempina päivinä 8-16, ja otin tämän kuvan eilen illalla:

1000 palaa ja sain sen valmiiksi periaatteessa kahdessa päivässä! Olen aika ylpeä itsestäni :] Tykkään ihan hirmuna palapeleistä, se on jotenkin rauhoittavaa ja ihanaa tutkia niitä paloja ja muotoja, mitkä sopii toisiinsa. Kukas tunnistaa teoksen? ;)

2 kommenttia:

minea kirjoitti...

Tää on sen saman maalarin taulu joka on maalannu sen kuuluisan Huuto- taulun, oisko ollut peräti van Gogh. Tästä oli juliste lukion äikän luokan seinällä, enkä ollukaan törmänny kuvaan sen koommin! Tosi kiva!

Toi vaatekriisi menee aikanaan ohi. Itselläni oli pahin vaihe viime vuoden keväällä, nykyään tyyli on jo asettunut ja monipuolistunut. Kuuluu varmaan aikuistumiseen! (en kyllä tiedä nyt minkä ikäinen olet mutta kuvista päätellen et ihan kauheen vanha ;D )

Outi kirjoitti...

Ai ai, ei oo sama maalari, Huudon on maalannut Edward Munch, mut Vincent van Gogh on teoksen tekijä :D Ja toi on Cafe de Nuit nimeltään...

Juu toivotaan, että menee ohi, ehkä se on vaan mun vaatekaapin vajavaisuutta :D Oon 20v, joten en mielestäni ihan hirveä käpy ;)