keskiviikkona, helmikuuta 18, 2009

Kevät tulee

...ja pakkaset sen kun kiristyvät. Tänään aamusti kun miekkonen lähti töihin, mittari näytti -15! Ja mä kun jo blogin ulkonäössäkin päädyin siihen, että kohta se kesä on täällä...

Tänään piti olla siivouspäivä, mutta just kun olin nousemassa pedistä puuhailemaan, isukki soitti, josko lähtisin hänen ja pikkusiskon kanssa laskettelemaan. Eipä tarvinnut kahdesti miettiä! Todellakin lähden, niin harvoin täältä länsirannikolta pääsee mihinkään... Nyt tosin mennään vaan tuohon Nakkilaan Salomonkallioille, mutta rinne kuitenkin :D

Tässäpä jotain, mitä olen väsäillyt.. Vielä vaatii hiukan harjoittelua, tai sitten pitäis hankkia sellainen joku oikein koristeluun tarkoitettu lakka, mitä esim Charming nailsillä on. Kun ei oikein siveltimellä tekemisestä tullut mitään.

Noissa on siis ensin alla jotain ikivanhaa Rimmelin aluslakkaa, kärjissä Goshin Blue Monday-lakkaa ja sitten tuollainen musta rajaus Rimmelin 60seconds Black Out-lakalla.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

aiks söpöt kynnet, vaikkakin kuva on vähän epätarkka ainakin jos sen suurentaa. Mut saat näköjään ens kerralla tehdä mulle manikyyrinkin kaikkien hiusjuttujen lisäksi! :D

Outi kirjoitti...

Juu en tie, miksei se tällä kertaa suostunut tarkentamaan tota paremmin... Heh, selvähän se, meillä muuten kuuluu manikyyrikin koulutukseen...

Milla kirjoitti...

Onpa ihanat;) Mulla on vaan aina tylsät yksväriset

Outi kirjoitti...

Jep, päätin kokeilla vähän jotain erilaista, ens kerralla taidan haluta pinkkiä :D