tiistaina, helmikuuta 17, 2009

Pääsin hiusmalliksi!

Jihuu! Olen kertaalleen ollut, mutta se oli hiukan toinen juttu, olin silloin "harjoituspäänä" värikoulutuksessa, mutta tällä kertaa itse kouluttajat tekevät minulle hiukset, värjäävät ensi tiistaina ja keskiviikkona leikataan lavalla kaikkien töllistellessä.

Sain sellaisen viestin, että tämä kyseinen malli tehtäisiin minulle varioiden.



Tosin väri tulee pysymään tummana. Saapas sitten nähdä, minkälainen siitä tulee, olen äärettömän innoissani!

Vielä pyydettiin ilmoittamaan vaatekoko, että jos he tuovat vaatteet sieltä, mutta kannattaa varautua pukeutumalla mustiin, siisteihin vaatteisiin ja meikkaamalla hiukan, en sitten tiedä, meikataanko meidät myös?! Kun käskettiin vain hiukan meikkaamaan. Ja piti varata mukaan siistit, sirot kengät, kuten balleriinat tai korkkarit.. Apua! Olen jo nyt ihan täpinöissäni!!

Ei kommentteja: