torstaina, maaliskuuta 26, 2009

Dimdadaada

Juu oon velho keksimään noita otsikoita, eikös voisi vaan kirjoittaa?

Olin tänään töissä jo innoissani että jee, tänään kirjoitellaan blogia ja jee mulla on kuvia ja kaikkea. Mutta sitte ku pääsin seittemän jälkeen vihdoin kotiin ni hoksasin ettei mulla ole ku pari tyhmää silmäkuvaa! Noh, napsin sitten tyhmiä kuvia tän päivän vaatteista :D

Tällä kuvalla on kaks merkitystä. Toinen on tietysti asu, mutta toinen on tuo heppuseni taustalla. Jukka on siis huomenna menossa siskonsa kanssa Body Pumpiin ekaa kertaa ja se tuossa hiukan harjoitteli :D:D Sitä kuulemma jännittää..
  • valkonen paita & miesten toppi: h&m
  • farkkulegginsit: Pieces
  • koru: TitiMadam


Ja tässä näitä tyhmiä kuvia... Otin siis tuosta paidan kuviosta ja kaulakorusta kuvat, tuli aika hauskoja, niin pääsivät ihan tänne blogiinkin asti :D

Lisätäänpä nyt yksi niistä meikkikuvistakin, kun olin niin kovin ylpeä onnistuessani luomaan tollasen purppuran lilan sävyn ;D



Tää on siis eiliseltä, kun päällä oli farkkuleggarit ja musta-valko raitainen tunika, ainoa väripilkku oli siis tuo koru ja saman väriset kengät. Siksipä meikki sai seurata niiden suuntaan, kun en taas halunnu laittaa sitä samaa mustaa... En omista juuri tuon sävyistä luomiväriä tai kajalia, joten sovelsin. Laitoin Goshin tumman lilaa rajauskynää ja sekoitin kirkkaan pinkistä ja vaalean lilasta luomiväristä tuollaista purppuraa, jota sitten sudin sen rajauksen päälle saaden aikaan aika lailla oikean sävyn :D Ja ignoratkaa nuo kynsilakat, ne on jo vaihdettu! (kuten huomaatte päivän kuvasta)

Laitanpas tähän loppuun haasteen, jonka sain Suhkurilta, ja sen säännöt menee näin:

1. Kirjoita blogiisi kolme lempiherkkuasi ja kolme lempipaikkaasi. Kerro kaikista vähintään kolme lausetta, esim. milloin, miksi jne.
2. Laita postaukseesi linkki, joka vie haastaneen blogiin.
3. Haasta neljä ihmistä tekemään sama tehtävä ja kerro se heidän blogiinsa. Esim. "Olen haastanut sinut, mene katsomaan blogiini" ja linkki postaukseen.

Tässä meni hitusen aikaa, enemminkin noissa paikoissa, mutta nää herkut sujui aika ongelmitta:

1. Pätkis. Mä jumaloin sitä ihmistä, joka on tämän herkun luonut. Ei vaan voi olla mitään parempaa. Joskus olin hetkellisesti jopa hiukan riippuvainen näistä kyseisistä namuista, mutta onneksi se vaihe on jo mennyt ohi :) Paras tapa syödä pätkistä on nirhaista mahdollisimman pieni pala ja imeskellä sitä mahdollisimman kauan ennen kuin ottaa uuden. Musta on rikos, että niistä on tehty niin pieniä!


2. Hesen kurkkumajoneesi. Nam. Ei muuta voi sanoa. En pysty nykyään syömään hesen ranskalaisia ilman tätä ja ketsuppia, kannattaa kokeilla, ovat yhdessä jumalaisia. Muistan joskus ostaneeni ranskalaisia ihan vaan sen takia, että saisin kurkkumajoneesia. Kaikki mäkkärin kökkömajoneesit kalpenee tän rinnalla!

3. Kiinalainen. Tää oli vaikein keksiä, mutta kinkissä käytiin hetki sitten syömässä, niin se tuli mieleen :) Se vaan yksinkertaisesti on hyvää. En kertaakaan vielä ole maistanut pahaa kiinalaista! Okei, oli tosi huono idea tehdä tätä nälkäisenä, nyt silmien edessä vilahtelee kevätrullat, paistettu riisi, härkää ja sipulia-annokset yms. <3



Sitten ne lempipaikat:

1. Jukan kaikku. Ehkä lässyä, mutta kyllä se se paras paikka on. On turvallinen olo, lämpöinen paikka, eikä kiire tai tarve mennä mihinkään. On vaan hyvä olla. En sitä sen enempää aio selitellä :)



2. Auton kyydissä. En tiedä miksi, mutta mulla on aina tosi hyvä olo, kun saan istua pelkääjän paikalla, varsinkin pitkillä matkoilla. Ehkä mä jossain entisessä elämässäni olen ollut joku tosi hieno seikkailijatyyppi ja se on sieltä sitten peruja :D

3. Helsinki. Meinasin tämän jättää kokonaan listalta, mutta en oikein löytänyt korvaavaa, joten laitan silti. Jotenkin pidän Helsingin pieni suuri kaupunki-fiiliksestä. Siellä uppoaa väkijoukkoon, mutta silti ei ole sellainen fiilis, että menee hukkaan.. En osaa oikein selittää, mutta uskon, että ainakin jotkut ymmärtää mua.

Ei kommentteja: