keskiviikkona, maaliskuuta 18, 2009

Ruhjottu reippailija

Taas on pari päivää taukoa, huono minä. Tosin eilisen selitän sillä, että olin koko ajan liikeessä. Tai no ehdin lukea kolme päivitystä, mutta siinä se sitten olikin, mun koneella vietetty aikani :D Kerrankin niin...

Olin eilen siis neljään asti koulussa, tulin bussilla niin olin vasta lähempänä viittä kotona, kuudeksi lähdin juoksutreeneihin ja heti niitten jälkeen kävin Emen kanssa lenkillä ja uudestaan lenkillä itsekseni, tosin lenkin päämäärä oli kauppa, josta ostin iltapalaksi karjalanpiirakoita <3 väsäsin kotona sitten vielä ihan itse munavoita!! Oli kyllä niin nannaa..

No mutta tänään. Eka päivä työssäoppimista. Olin ihan yllättynyt, kun en koko aikaa vaan kattellut sivusta ja pessyt astoita. Tein toki sitäkin, mut sain jopa extempore yhden mies asiakkaan, jonka sit leikkasin kokonaan ihan ite! Ja sain vähän permanenttirulliakin rullailla ja pestä yhden toisen asiakkaan hiukset... Että kyllä tää tästä käyntiin lähtee, otteet rupee varmentumaan, ni saan sit kuulemma pestä kaikkien asiakkaitten hiukset ja enempi omia asiakkaitakin :)

Työpaikalta meninkin suoraan treeneihin viideksi. Rankkaa oli taas, mutta ah, tekee niin hyvää! Tulee mahtava olo, kun tietää että treenit on ohi ja on jaksanu kaiken kunnialla. Mutta yhdessä ei-niin-mukavassa asiassa musta on tullu hyvä. Nimittäin hankkimaan vammoja! Mulla vääntyi nilkka tossa aikasemmin joku aika sitten ja nyt tänään pienpelin aikana joku sitten tölväsi nappiksilla suoraan siihen nilkkaan, siihen pampulaluun kohtaan, mikä se nyt on? Kehräsluu?
Ja tulos tämä:

On siis turvonnut, vaikkei kuva sitä kerrokaan, mutta näemmä tuli ihan vertakin, jos tuota sukkaa katsoo.. Joo tiedän, nätit kirkkaan keltaiset, mutta sitä se on kun asuu Raumalla, sini-keltaisessa kaupungissa :/

Otin jopa päivän asu-kuvan, tosin vasta illalla, kun tulin harkoista :D Eli siis ei vastaa sitä, miltä näytin työssäoppimassa !

Tässä nyt keskitytään tosin sitä asua enemmän tuohon ilmeeseen, mutta näkyypä se paitakin siinä. Ja ei, en oikeesti oo numero 29, vaan 9, mut on hiukan onkelmia noitten vaatteitten tilausten kanssa, niin saa kattoo, koska saadaan päivitetyt kuteet...

Ja sitten siihen nättiin osioon tän päivän postauksessa. Löysin kamerasta tälläsen kuvan, ja uskon että sen tarkotus oli joko näyttää se, kun kerrankin elämässäni olen meikannut kokonaan ruskealla tai sitten se, kun mulla on uus ripsiväri, wau :]

Ripsiväri on kyllä musta, mutta muuten ruskeella, eli ruskealla kynällä rajaukset, ja siihen rajauksen päälle ruskeella luomivärillä vielä pehmennystä. Ja luomivakoon vielä hiukan ruskeeta tuomaan syvyyttä... Ostin muuten uuden silmänympärys tuotteet Oriflamelta ja kattokaa! Mulla on tummat silmänaluset pienentyny! Kuva on siis TÄYSIN muokkaamaton, tosin olen laittanu nuo reunat. Ja toi uus ripsiväri on Maybellinen Define-A-Lash Volume Waterproof, sellanen ihme muoviharja, millasta mulla ei koskaan ennen oo ollu, mutta tää ainakin näyttää tekevän ihan hyvää jälkeä..

Mutta eipä muuta, tehtiin tossa muffinseja, voin huomenna laittaa kuvaa meidän kokista :D Voin muuten suositella, puolukkamuffinsit ROCKS!!

1 kommentti:

Essi kirjoitti...

Urheilu on vaarallista, se on tultu huomattua. :D