tiistaina, maaliskuuta 31, 2009

Koulupäivä

Voin tässä nyt suoraan todeta, että mun harjottelupaikka on straight from the hell. Joo ei oo kivaa ja silleen. Mul on kaks ohjaajaa, ja toinen on sairaan kiva ja mukava, mutta sitten tää toinen pilaa koko homman. Joo, mutta eipä siitä sen enempää...

Tämä siis vain siksi, että selventäisin tätä reaktiota: JEE TÄNÄÄN OLI KOULUA!! Oli niin älyttömän kivaa, vaikka olikin permanentin rullauskoe, joka mun mielestä meni niin penkin alle, mutta ope antoi siitä 1-5 asteikolla 4½!! Oli hauskaa puhua kaikkea sontaa tyttöjen kanssa ja oli niin tosi rentoa, kun ei tarvinnut koko ajan pelätä että joku on hengittämässä niskaan ja odottamassa, koska teen virheen...

Mutta, tässäpä tätä asua, johon ihastuin kyllä totaalisesti <3


  • toppi ja sukkikset: h&m
  • hame: Lindex
  • kengät: k-kenkä
  • laukku, vyö ja takki: kirppis
Tuo vasemmanpuoleinen kuva oli pakko pistää, kun tuo otus takanani oli niin söpö :D Klikatkaahan kuva suuremmaksi, niin ilme on vielä hauskempi :D:D



Tässä vielä lähikuvaa takista, jonka löysin 2e:lla SPR:n kirpparilta silloin lauantaina. Hihoissa on myös tuollaisella nauhalla tehty kirjailuja. Ja tuossa ylemmässä kuvassa, jossa selkäpuoli näkyy, voi nähdä että takaa helma on hiukan pidemmän mallinen ja myös selän puolella on noita nappeja. Takki on alunperin Ellokselta ja koko on 36, eli hitusen pieni mulle, jota seurasikin tämä:


Olen ilmeisesti nojaillut tai jotenkin maannut niin että hihansuu on hiertänyt ihoon kivat jäljet :D Onneksi ne on vain toisella puolella, eivätkä ole muuta kuin tuollaiset "verenpurkaumat", joiden pitäisi laskea piakkoin...

Otin vielä meikistäkin taas kuvaa, koska olin niin tyytyväinen, kun kokeilin pinkin hameen kaveriksi pinkkiä silmämeikkiä.



Luonnossa väri on hiukan räikeämpi, mutta kuitenkin liikkuvalla luomella on helmiäisvalkoista luomiväriä ja luomivakoon laitoin kirkkaan pinkkiä, jota sitten häivyttelin ylös- ja ulospäin. Vielä mustat rajaukset nestemäisellä linerilla, ettei jää pliisuksi ja mustaa ripsiväriä.

Oon nyt koittanut tehdä kaikkia erivärisiä meikkejä, etten aina vaan jämähdä siihen, että vetäisen mustat rajaukset ja ripsivärin. Ei mulla paljon ole luomivärejä tai rajausvärejä, mutta täytyyhän niitäkin käyttää, mitä löytyy ;)

Olin aamulla aika ajoissa valmis, kun Mira tuli mua hakemaan vasta kymmentä vailla, toisin kun Jukan kanssa pitää lähteä jo puolen aikoihin, kun se yleensä sitten on siinä samalla mennyt johonkin. Otinpa sitten aikani kuluksi näistä uusista arskoistani kuvaa :D Enjoy!



Eikös olekin söpöt?

Kevät tulee, mä bongasin tänään jo katujen puhdistuskoneen, mikä sen nimi on oikeasti?

P.S. Hoksasin nyt vasta, että asussa tuo hamekin on kirppikseltä, se vaan on niin uusi, että ajattelen sen jo Lindexin hameena näemmä :D

1 kommentti:

sofaki kirjoitti...

mä tuun sit pe arvioimaan sun arvioijia! hah. ja haluan sun takin, se on söpö.