torstaina, tammikuuta 22, 2009

Hiusasiaa

Olen tässä nyt hetken jo miettinyt, mitä uutta keksisin hiuksilleni. Tiedän, haluan koko ajan jotain uutta, juurihan värjäsin ne. Mutta nyt siis puhun leikkauksesta, se kun on jo hetkisen aikaa kasvanut ja alkaa pikkuhiljaa näyttää reuhkalta, kuten äitini sen sanoi :D Ylikasvanut kuontalo harvoin näyttää hyvältä lyhyessä mallissa, siksipä hieman googlasin hiuksistosta kuvia ja kysynpä nyt teidän mielipidettä.

Elikkä, olen ajatellut etuhiuksia. Taasen. Tällä kertaa tälläistä tasaista, hiukan kaarevaa mallia. Tosin ei ihan noin pitkää, saisi loppua noin kulmakarvojen kohdille.

Olen myös pohtinut, josko minun olisi aika kokeilla pidempää tukkaa ja laittaa takaraivoon pari punttia sinettejä? Eli siis suoraan sanoen, pidennykset. Ideani olisi lähinnä tälläinen, vain takaosiossa olevat pidennykset, joista olen haaveillut kahta ohutta lettiä väsäillä, tai sitten ihan auki. Koko päähän en todellakaan halua! Ja tykkään tuosta pitkän ja sileän hiuksen ja lyhyen hiuksen kontrastista... Ja nyt olisi hyvä hetki laittaa pidennykset, kun en joudu maksamaan muusta kuin hiusesta, tekopalkkaa en joudu maksamaan, jos varaan ajan ylemmiltä luokilta.

Ja sitten eksyinkin taas siihen minulle niin normaaliin lookiin. Huoh.



Ei mulla ehkä koskaan ole noin pitkää etutukkaa ollut, mutta useimmiten malli on kohtalaisen sama, takaa lyhyempi ja edestä pidempi.

Nyt tekisi mieli koittaa jotain uutta ja ihmeellistä, onko ehdotuksia? Tai mikä näistä omista ideoistani olisi paras? Väri pysyisi varmastikin jokatapauksessa mustana, sitä en lähde vaihtamaan. Nyt mielipiteitä satelemaan!! :D

Ei kommentteja: