torstaina, tammikuuta 08, 2009

Jännittää!

Mulla oli tänään autokoulun arvioiva-ajo. Suoritan siis kakkosvaihetta, kun kortti menee vanhaksi maanantaina :) En ole myöhässä liikenteessä, en toki. Hyvinhän se meni, vihdoinkin mulle opetettiin moottorijarrutus OIKEIN. Olen siis koko kahden vuoden ajan tehnyt sen väärin :D Mutta eipä mitään. Sain kuitenkin kuulemma alhaisimman keskikulutuksen sillä autokoulun autolla, siis koskaan. 5,7 litraa sadalla kaupungissa. Huomenna sitten hiukan teoriaa ja toisen kerran liukkaan radalle luistelemaan, sitten on kortti hallussa seuraavat 70 vuotta vai mitä se on :D

Mua hiukan jännittää jo nyt tämä ilta. Menen siis sinne treeneihin, ensimmäistä kertaa lähes kahteen vuoteen! Mahtaa hiukan loppua happi! Tosin en voi kovin täysillä ottaa niitä ulkoharjoitteita ainakaan, kun ei tosiaan ole niitä nappiksia.. Ja joukkueen tuulihousut olen rikkonut, joten lainaan anopilta joitain, jos sitten sellaisetkin jostain saisin, ovat meinaan verkkarit hitusen kylmät näillä pakkasilla, varsinkin jos ulkokentällä ollaan... Sisällä sitten verkkareilla pärjää hyvinkin. En tiedä, miten paljon teitä lukijoita kiinnostaa tämä harrastukseni, eli voisitte vaikka kertoa mielipiteitä, että kertoilenko asiasta enempää, vai jätänkö täysin toissijaiseksi?



Asuna tänään oli wetlookit (joiden alla sukkikset), Lindexin tunika, arabihuivi, vihreä 'army'-takki ja vihreät kangasbootsit. Nuo kengät ovat kyllä niin maksaneet itsensä takaisin. Ostin ne joskus Helsingissä Andiamosta, taisivat olla puoleen hintaan. En ollut varma, pidinkö niistä, mutta ostin silti. Ja ovat kyllä äärettömän käytännölliset olleet! Ja tuo väri nyt on takuuvarma minulla :D Pakko oli hiukan sensuroida tuota taustaa, kun on hiukan sekaista..

Ei kommentteja: