torstaina, joulukuuta 18, 2008

Old heads

Ajattelin hiukan havainnollistaa näitä mun hiustyylejä, kun menin sanomaan, että ne olisi ollut villejä :D ei ehkä villejä, mutta muutokset ovat olleet rajuja.. En tietenkään ihan kaikesta kuvaa löydä, mutta voin hiukan jotain. Koitan mahd fiksusti niitä tänne järjestää, ettei syntyisi kilometripostausta, mutta jos en siinä onnistu, niin mua saa valistaa, miten sellainen onnistuisi..




Siinä nyt vasta pari, kirkkaan punainen pää on ollut usein, violettia kaikissa muodoissa, sinistäkin on löytynyt.. Ainoa, mitä en ole missään muodossa päähäni kokeillut, on vihreä! En tiedä, en vaan halua näyttää homepäältä :D

Mistä pidätte eniten?

Tämän hetkisestä päästä onkin kuvia juuri tullut.

Nyt laulamaan Singstaria :D

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vaaleet lyhyet oli hienot!

Outi kirjoitti...

juu no olen joskus vannonut etten koskaan ainakaan blondiksi itseäni vedä, mutta siinäpä meni sekin :D

Anonyymi kirjoitti...

Voi miten oot nätti! Ja sanottiin mun näköseks:D

Outi kirjoitti...

Kiitos hirmuisesti, tuo piristi kummasti :D tässä itseasiassa kirjoittelen tällä iphonella, olen nyt ihan koukussa!!

Sanna kirjoitti...

tuo viiminen kuva on ihana!