maanantaina, joulukuuta 01, 2008

Pian pitäisi tuleman !

Tänään jäin kotiin, kun väsyttää niin älyttömästi, eikä ole kovin pitkä päivä, pari hassua tuntia ranskalaisten lettien vääntämistä. Yö sujui siis heräilyn merkeissä, kun Emmalla on masu hiukan sekaisin, niin hän vinkui yöllä muutamaan otteeseen ulos ja kerran sänkyyn väliimme.. Inhottavaa, kun ei voi antaa makailla kaikissa paikoissa, kun pitkään karvaan tarttuu se erite, joka tällä hetkellä ei ole kovin kiinteää. Silloin on myös tyttö vielä entistä surkeampi :/

Mutta eipä siitä sen enempää, kyllä se varmaan ohi menee matokuurilla ja lisätyllä kuitupitoisella ruualla. Tänään on siis lököpäivä, tosin varmaan siivoamista pitäisi harrastaa. En siis todellakaan ole mikään turbosiivoaja, meillä menee roolit nurinpäin, mies tekee ruuat, pyykkää ja tiskaa, minä voin viikata vaatteet ja kirjoittaa kauppalistan :D no ei, kyllä mä joskus pyynnöstä pyykit laitan kuivumaan ja naksautan tiskikoneen päälle. Mutta ruokapuoli on lähes täysin Jukan käsissä, koska mun räpeltämisestä tuskin tulee kovin hyvää aikaiseksi. Risoton teen yleensä minä, juuri muuta en sitten vapaaehtoisesti tee, minä kun en siitä nauti, saan vaan stressiä, kun taas Jukka on mielellään keittiössä, ehkä kerran olen sen nähnyt katsovan reseptiä, sillon kun tehtiin (paljon suosiota saanutta) guacamolea :D

Viime postauksesta on jo aikaa, joten päätin ihan tälläistä yleismaailmallista puhella, viikonloppunakaan ei oikein mitään mullistavaa tapahtunut, oltiin päivät melkein kokonaan pois kotoa, taaskaan tarvinnut itse ruokaa tehdä. Pe oltiin fajitaksia syömässä anoppilassa, la pikkujouluaterialla isäni luona ja eilen pikkujouluaterialla appilassa. On se sitten mukavaa, kun ei itselle tule tiskiä, ja saa kaikki jämät sitten kuitenkin mukaansa, niin ei pariin päivään tarvi tehdä ruokaa kotonakaan :D

Niin, ne H&M vaatteet.. Soitin tänään sinne, kun ihmettelin, miksi nettisivuilla ne on kirjattu jo viime tiistaina, muttei vielä saapunut, niin sanoivat että oli kirjattu perjantaina, eli alkuviikosta pitäisi saapua!!! Jihuu! Meillä oikeastaan enemmän vaatteiden perään kyselee tuo miesväki, joka ei koskaan ennen ole tilannut mitään nettikaupasta. Toivotaan että ne wetlookit on sellaiset kuin kuvittelen, niin saan sitten ne laittaa jalkaani, kun ensi la lähden kaverini kanssa ehkä ulos :) Jos vielä raaskin palautuksista ja tuista laittaa hiukan rahaa yhteen todella kauniiseen paitaan... Toisaalta veikkaan, että olen liian iso kyseiseen unelmaan :/ Mutta sen näkee, ja voi sitä aina elää omissa unelmissa, että "kyllä tämä sopii joskus sitten, kun olen laihtunut" :D

Olen nyt muuten seikkaillut Ginan sivuilla hiukan enemmänkin, ja tullut siihen tulokseen, että pakkohan sieltä on jossain vaiheessa tilata! Äh, olen niin poropeukalo, etten saa sieltä kuvia! Onko jotain vinkkejä, miten onnistun siinä? Noh, tällä kertaa tehdään siis näin: löysin ihanan neulepuseron, joka sopisi siihen että hankkisin myös "tylsiä" vaatteita, sitten herttaisen hameen, joka kyllä taitaa olla liian pieni minulle :/ Lisäksi vielä tämä kaikilla nähty vyö (nyt ilmeisesti jo loppu onlinesta) ja söpö kauluri, joka voisi sopia violetin villakangastakkini seuraksi.


Huh, kävinpä tuossa äsken pesemässä tuon meidän sairastajan, kun kävi ulkona, niin pakkohan se oli... Kyllä nyt on tyytyväinen, kun saa mennä minne tahtoo, ei tarvi pelätä likastamista :D

Taidan lopetella tällä kertaa tähän, harmi ettei pahemmin kuvia tällä kertaa, mutta kyllä niitä tulee, olen jo opetellut kantamaan kameraa mukanani vähän kaikkialle :D

Ei kommentteja: