keskiviikkona, joulukuuta 10, 2008

Tom Boy Day

Olipas aikakin vaihteeksi pukeutua poikamaisesti. Olen koittanut vähentää sitä, mutta joskus ei vain jaksa panostaa ja vetää päälleen mitä eteen sattuu, yleensä se on jotkut housut ja poikaystävän paita. Sellainen hälläväliä-pukeutuminen on toisinaan kivaa, mutta tänään se ei kyllä tuntunut hyvältä, en tiedä miksi.

  • housut: Gina Tricot
  • paita: Jukan kaappi, aito Rollari-paita
  • kengät: siskolta

Eikai tässä sinänsä mitään vikaa, ehkä se vain on se tunne, mikä tulee, kun jaksaa pukeutua. Jotenkin jäi vähän vaisuksi koko päivä. Otin ihan vain omaksi huvikseni myös tälläisen lähikuvan, älkäähän pelästykö.

Siinäpä se minun rakas kamerani. Mulla on joku fiksaatio noihin punaisiin Samsungeihin, puhelimenikin on samaa maata :D Myös ihanainen syksykynsilakka näkyy tässä, vaikka ei tuo kyllä mun mielestä ihan " Hot Chocolate" ole ! Aika punainen mun silmääni.. Mutta nyt on tuokin pois, uusi lakkaus tässä kirjoitellessa kuivuilee, huomenna on luvassa ihana ysäriviba-päivä!

Syynä kyseiseen teemaan on tänään kirpparilta löytämäni ihanainen neonvärejä sisältävä teeppari! En hetkeäkään miettinyt, vaan kassalle kulki yhteinen tiemme <3 style="margin: 0px auto 10px; display: block; text-align: center; cursor: pointer; width: 392px; height: 400px;" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgPMzsCLw_SHn-ox5yhZZUE3sFZxErPhYe4Ph2KyIDl_a3K534XfTCZa-FD9kCYK2j3ZrN3Lm-NGxAtJZmdwYMspsFE9F2_A5TIi87CthT4zePSbVfyuNV3TJvttxNiuIOnQjQI31gJaJ8/s400/10.12+uusi+paita.jpg" alt="" id="BLOGGER_PHOTO_ID_5278214825287825362" border="0">
Meillä on lauantaina luokan pikkujoulut, enkä vielä tiedä, mitä laitan päälleni! Jos oikein olen ymmärtänyt, niin en ole ainoa tässä maailmassa samaa ongelmaa poteva :D Ehkä sitä sitten jotain kehittää, tuskin paljetteja, niitä olen käyttänyt viime vkl, ja ainoa paljettihuivini on kirkkaan sähkönsininen! Ei oikein pikkujouluväri....

Olen nyt päätynyt siihen tulokseen, että tarvitsen nyörikengät. Siis sellaiset pikkumyyt, vai miten niitä nyt pitäisi kuvata. Siis tällaiset :

Tuo kärki saisi olla pyöreä, mutta muuten aika hyvät. Mutta tuon tyyliset. Nyt toivon vaan että jos tuollaiset löytäisi vaikka joulun jälkeen alennusmyynneistä, niin kevät olisi pelastettu.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

apua! toi printti.. meillä on kotona toi sama kuva isona tarrana jonkun kaapin oven sispuolella. Jompi kumpi isosiskoista sen sinne läntännyt kultaisella kahdeksankymmentäluvulla. Aika hassua. :D